Të flini mirë do të thotë të pushoni për të paktën tetë orë në natë: vetëm në këtë mënyrë është e mundur të përballoni më mirë një ditë të re.

Megjithatë, ka disa gabime që shumë prej nesh bëjnë dhe që duhet absolutisht të heqim nëse duam të shijojmë gjumin e natës.

Para së gjithash kafja dhe çdo pije tjetër me kafeinë duhet të ndalohet. Pse? Sepse kafeina është një nxitës natyral dhe për këtë arsye parandalon relaksimin e trupit dhe mendjes. Shmangni marrjen e kafesë gjatë orëve të pasdites dhe sigurisht, në afërsi të mbrëmjes.

Një gabim tjetër qe duhet te shmangim, jane ushqimet që konsumojme pas darkës. Ky zakon i keq ndikon seriozisht ne gjumin dhe dietën tuaj. Disa madje mund të mendojnë se pirja e alkoolit në mbrëmje ndihmon për t’u çlodhur dhe dmth te flesh mire.

Absolutisht e gabuar.Alkooli, është e vërtetë që ndihmon të biesh në gjumë, por e redukton ndjeshëm fazën REM, duke ju privuar nga një pushim i duhur dhe i këndshëm.

Një gabim tjeter është gjithashtu të shkosh në shtrat në kohë të ndryshme. Trupi ka një lloj “orë të brendshme” që administron gjumin dhe pushimin, kështu që është mirë të mos e dëmtojmë dhe të ndiqni një rutinë.

Së fundi, duke kaluar shumë kohë në kompjuter ose televizor është një zakon tjetër i keq që komprometon seriozisht pjesën tjetër të natës. Në fakt, drita e gjeneruar nga këto pajisje ndikon në prodhimin e melatoninës, substancës esenciale për një pushim të duhur.

PËRGJIGJU

Please enter your comment!
Please enter your name here