A njihni përfitimet e brokolit? Këto perime janë të pasura me ushqyes, në fakt përmbajnë vitaminë A, C dhe E, aminoacidet, zinku dhe kaliumi. Brokoli ka veti antioksiduese që luftojnë kundër radikaleve të lira dhe pastrojnë gjakun. Zeaxanthin dhe beta-carotene pranishëm në të mbrojtur shëndetin e syve.

Acidet yndyrore Omega 3 dhe vitaminat përshpejtojnë prodhimin e kolagjenit, duke rivendosur elasticitetin në lëkurë dhe duke e mbrojtur atë nga rrezet e diellit.Së fundi, përmbajtja e lartë e fibrave përmirëson procesin e tretjes, shmang infeksionet dhe inflamimin e zorrëve. Për të shijuar plotësisht vetite e brokolit, mund t’i hani ato të krudo ose të ziera.

Sot ne ju paraqesim nje recetë të shijshme bazuar në brokoli.

Tavë me brokoli dhe proshutë

Kjo pjatë është ideale për drekë dhe përgatitja zgjat vetëm 15 minuta. Proshutat sjellin përmbajtjen kalorike te nevojshme, ndërsa brokoli, në sajë të vetive të tyre, ruan ekuilibrin e duhur midis ushqyesve.

Përbërësit:
brokoli
5 feta proshutë
¼ qepë të grirë
1 domate
1 lugë gjelle vaj ulliri (16 g)
Djathë (150 g)

Përgatitja:
Verini brokolit te zihen ne tenxhere me avull për 5 minuta. Priteni proshutën në copa të vogla. Në një tigan, hidhni vajin e ullirit dhe pastaj shtoni proshutën. Priteni domaten dhe shtojeni te proshuta së bashku me qepën. Shtoni brokolin e avulluar. Së fundi, shtoni djathin dhe futeni ne furre te piqet derisa ky i fundit te jetë shkrirë.

PËRGJIGJU

Please enter your comment!
Please enter your name here